One Degree
One Degree is a sports adventure and environmental documentary which explores mountain lakes, a result from melting glaciers. Embark on a journey through the Andes followed by the Himalayas to encounter the highest glacial lakes in the world, 5000m above altitude. Two kitesurfing champions with atypical backgrounds will ride pristine lakes without any human presence for the very first time.