Castle Freak
A bold re-imaging of the 1995 horror classic. After she’s permanently blinded in a tragic car accident, it seems like Rebecca’s young life has ended just as it was beginning. However, a strange second chance arises when she receives some bizarre news: her long-lost-mother has recently passed away, leaving her their family’s ancestral castle in her will. Travelling to the estate with her friends, Rebecca hopes that it will be an opportunity for her to reconnect with a past she never knew, and a mother who seemingly left her behind. As mysterious happenings begin to occur, Rebecca must unravel her family’s secrets before she too falls prey to... the Castle Freak.