Cocoon
Falling in love was never on the cards. Nora, a shy Berlin girl, was always hanging around in the shadow of her older sister, with no experiences to call her own. Reluctantly she tried to fit in with her sisters friends, image obsessed girls who only care about looks and immature guys who think insults are the best way to a girl's heart. Different from the others, Nora has her own way of looking at the world, and when she meets Romy, she realises why. Confident and unapologetic, Romy walks to the beat of her own drum and Nora instantly falls for her and discovers a whole new world. Forging her own identity, for the first time in her life Nora is no longer invisible.