Don't Look Away
After accidentally killing someone with her car, college student Frankie spots a mannequin standing in the middle of the street. She soon discovers that she is the recipient of a fatal curse and begins seeing the mannequin everywhere she goes. Frankie's friends don't believe her seemingly paranoid ravings, until they too begin to see the mannequin and must band together to stay alive.