Foreigner - Plays Baloise Session
One of the biggest rock bands of the 70s and 80s let it rip like back in the day. The cult band Foreigner, which has sold over 60 million records, was at the top of the charts with two bandleaders: distinctive singer Lou Gramm and fiery guitarist and songwriter Mick Jones. Both know how to create ecstasy in audiences even in the biggest stadiums. Lou Gramm had to take a hiatus after battling a ...