Fort Apache The Bronx
Dealing with everyday police work in a notoriously difficult area of New York, the policeman struggles to preserve a sense of moral decency despite his colleagues more ruthless methods. When a boy dies in suspicious circumstances, the cop refuses to let it go unchallenged and faces the wrath of his fellow officers.