Jaws 2
Just when you thought it was safe to go back in the water! The beach-goers of Amity are threatened again by a giant, man-eating shark in this thrilling sequel to Spielberg's masterpiece! When signs of a new man-eater begin to wash up, Police Chief Brody must convince the town of the danger and kill the monster. Oscar nominee Roy Scheider returns along with the famous John Williams score.