Lockout
Emilie Warnock (Maggie Grace), the daughter of the American president, leads a humanitarian mission to MS One, an outer-space prison in which the 500 most dangerous criminals from Earth are kept in a state of artificial sleep. Just as Emilie arrives, the now-awakened prisoners stage a violent rebellion, and she and the MS One crew are taken hostage. Emilie's only chance for salvation lies with Snow (Guy Pearce), a wrongly convicted agent who has been promised his freedom if he saves her.