Popeye Meets Sinbad And Aladdin
Popeye and Sindbad the Sailor do battle to see which one of them is the greatest sailor. With the help of his bird Rokh, Sinbad kidnaps Olive Oyl, forcing Popeye to go head to head with the rival sailor.