Take This Waltz
When Margot (Michelle Williams) meets Daniel (Luke Kirby), their chemistry is intense and immediate. But Margot suppresses her sudden attraction; she is happily married to Lou (Seth Rogen), a cookbook writer. When Margot learns that Daniel lives across the street from them, the certainty about her domestic life shatters. She and Daniel steal moments throughout the summer, their eroticism heightened by their restraint. Swelteringly hot, bright and colourful like a bowl of fruit, TAKE THIS WALTZ leads us, laughing, through the familiar, but uncharted question of what long‐term relationships do to love, sex, and our images of ourselves.