The Beach Bum
Follow the outrageous misadventures of Moondog (Matthew McConaughey), a rebellious burnout who only knows how to live life by his own rules. Complete with an all-star cast including Snoop Dogg, Isla Fisher, Zac Efron, Jimmy Buffett, Martin Lawrence and Jonah Hill, 'The Beach Bum' is the wildly original and subversive new comedy from writer/director Harmony Korine ('Spring Breakers').