The Everest Dream
The Everest Dream follows Scottish traumatic brain injury survivors as they trek to Everest Base Camp. Facing altitude, physical and emotional challenges, they prove that resilience, friendship and determination matter more than reaching the summit. Official Selection: Nepal IFF 2026.