The Great Ghost Rescue
Young Humphrey is a ghost with a big problem. He and his family, the Craggyfords, have been ousted from their home and left without a place to haunt. As they search for new haunting grounds they soon discover that they are not alone. Ghosts from all over the world have been exorcised from their dwellings, with dark castles and ancient buildings being destroyed by the living, and turned into shopping centres. With time running out, Humphrey digs deep inside, and decides to help save his family and the rest of the haunting community by scaring his way to victory.