This Is Congo
THIS IS CONGO is a highly-immersive, unfiltered look into one of the longest conflicts in the world. The Democratic Republic of the Congo has seen more than five million conflict-related deaths, multiple regime changes and the wholesale impoverishment of its people in the past two decades. THIS IS CONGO transports the viewer onto the frontlines of battle with key players including a whistleblower and military commanders to provide a truly unfiltered and unique look into the conflict plaguing Congo.