Unstoppable
A high-octane revenge thriller in the vein of 'Taken'. A once legendary gangster Dong-Chul (Don Lee – 'Train to Busan') cleans up his past and tries to settle down to enjoy an ordinary life with his angelic wife Ji-Soo. One day, he returns home to find his apartment ransacked and his wife nowhere to be found. Discovering that she has been kidnapped, Dong-chul must return to his old violent ways in order to save her.