Up for Love
Diane (Virginie Efira) is a brilliant, beautiful, witty and formidable lawyer. She’s just put an end to a toxic, unhappy marriage and is finally considering the idea of meeting someone new. A series of fateful events lead Diane to receive a phone call from the mysterious Alexandre (Jean Dujardin), who has found her lost mobile phone. Courteous, funny and effortlessly charming, he soon wins Diane over and before she knows it, she’s agreed to a date. But their first meeting is not quite what either of them expected...