4 Blocks
Toni Hamady wants to end life of crime so he can have a quiet existence with his wife and daughter. That plan doesn't come to fruition, though, when a police sting that has devastating consequences crosses his path.
Toni Hamaday plans to leave his family's dealings behind so he can live a life without crime with his wife and daughter. After a raid, Toni must react to secure the clan's business base and short-tempered brother Abbas is no help.
False Nine
After being released on bail, Toni confronts Abbas about what he has done, showing him who is the head of the family. Abbas checks Vince out but is forced to conclude that his brother's friend is trustworthy, and Toni initiates a business deal.
After meeting with the Hamadys, Klaus Schiller is arrested. Toni suspects Vince has something to do with the deal falling through, but Vince dispels his concerns, and Toni introduces Vince to the family's enigmatic leader.
After a quarrel with Abbas, Amara goes to Vince for protection, and Toni discovers that his brother bribed a deceased policeman. As the brothers' dispute escalates, Uncle Hakeem suggests that Abbas leave Berlin, but Abbas sees an alternative.
Toni doubts that the Cthulhus killed his uncle, suspecting someone from his own ranks. Abbas uses the situation to initiate a war with the Rockers and replace Toni as the Hamadys' leader, and Amara finds out why Vince has come back.
Vince is able to defeat Toni in a fight, but instead of handing him over he suggests they get Abbas convicted. In return, Toni must make peace and let Vince leave Berlin with Amara, and Vince must decide between his old friend and a new beginning.