9 By Design
The Wild, Wild West Village
The couple use their magic to renovate a five-story, 8,000 square foot former sex shop into a Manhattan dream home.
When Cortney insists on taking a low-budget job in the Hamptons, the couple must hire a new nanny. They meet Rainbow Star who can read children's auras.
Bob works to raise money for Wolfie's basketball team while Cortney raises money to help a friend with a sick child.