Yours Mine or Ours
Real estate tycoon Reza Farahan and interior designer Taylor Spellman help couples decide where to live after they have made the decision to live together.
Before We Wed
Engaged couple Greg and Haig seek advice from Reza and Taylor as they struggle to decide where to live in Los Angeles and how to choose between their two houses, one a modern Studio City home and the other a homey Sherman Oaks bungalow.
The Proposal
Before Brandon proposes to girlfriend Anne, Reza and Taylor provide some wise counsel on where the couple ought to live.
Marc lives in Georgia, while his fiancée, Bedina, lives in New Jersey, and they turn to Reza and Taylor to help them decide which state to live in.
After making the decision to share a home, mother-and-son pair Al and Wandra must choose between Al's West End abode and Wandra's sprawling suburban estate.
After five years of commuting between Palm Desert and Santa Monica, Krystle and Christopher are ready to settle down in one place.