90 Day Journey: Loren & Alexei
Loren and Alexei met and fell in love while she was visiting Israel. He's coming to live with her -- and her parents -- in Florida as they attempt to turn their whirlwind romance into a long, happy life together.
Loren is nervous for Alexei to arrive from Israel and meet her parents, who they'll be living with.
Loren's bachelorette weekend sends Alexei over the edge, and he looks at flights to Israel.
Loren and Alexei fight over Loren's secret, and they travel to Israel for their second wedding.
Loren misses her old life in New York City and plans a girls' weekend with her best friend.
Loren learns upsetting information about her condition and worries about telling Alexei's mum.