90 Day Journey: Michael & Juliana
It was love at first sight for Michael and Brazilian model Juliana, but when the days before their Connecticut wedding are filled with nosy exes, financial concerns and worries from a troubled past, their love story may be as short as their courtship.
Michael proposes to Juliana in hopes that the couple will be reunited in America.
Michael's ex-wife shows up to meet her children's potential new step-mother, Juliana.
A prenuptial agreement leaves Juliana wondering why Michael seems to be planning a divorce.
While Michael welcomes his family to the wedding, Juliana has not heard from hers.