A Crime to Remember
Go Ask Alice
When two children are found dead, police are convinced their parents are implicated. But will they be able to pin the heinous crime on their supposed guardians?
The Career Girl Murders
When two women are found brutally murdered in their flat, the NYPD is under pressure to catch the killer - but make a tragic misstep while investigating.
Judge Chillingworth and his wife say goodbye to friends at a party and are never seen again. Can police unravel this story of evil and corruption?
When a series of young females are murdered, the police hunt for the man called The Co-Ed Killer. Can they catch him before more women are killed?
In a mansion on Long Island, two darlings of New York society host a drunken dinner for the Duchess of Windsor. How did this lead to a night of bloodshed?