American Cartel
The 2003 murder of police officer Matthew Pavelka leads to an international manhunt, millions of dollars seized, multiple homicides, and the discovery of the Mexican Cartel's infiltration of a U.S. street gang.
A police officer's murder exposes a gang with possible links to Mexico's drug cartels.