America's Wild and Wacky
Across America, from roadkill cook-offs to hurling pumpkins hundreds of feet in the air, these are festivals and parties you won't want to miss!
Punkins and Roadkill
Start the ultimate American road trip with a cruise in a psychedelic art-car in San Francisco, California then journey to Millsboro, Delaware and blast pumpkins into the sky at the Punkin Chunkin' Festival.
Frozen Dead Guy Fest
Check out the way Americans' competitive spirit reveals itself in some wacky ways!
Only in America could you kick off your shoes and perfect your form in the Mud Pit Belly Flop Competition at the Summer Redneck Games in Dublin!
Welcome to Sturgis, where all aspects of motorcycle culture are celebrated, from custom bikes and body art, to classic rides and rock and roll.