Animal Impossible
Incredible facts and myths about the animal kingdom are put to the test to prove if they are true, with Tim Warwood and Adam Gendle.
Incredible facts and myths about the animal kingdom are put to the test. Is spider silk stronger than steel?
Tim and Adam travel to Wyoming to discover if bulls are angered by the colour red by having Tim stand stationary in a red onesie with a bull in pen.