Takeru Kusanagi is relegated to the 35th Test Platoon at the Anti-Magic Academy, a training facility for Inquisitors of Heretics whose job is to find and neutralise any magical threats.
Move Out! Small Fry Platoon!
Takeru, Usagi and Ikaruga are joined by new squad member Otori Oka, an elite who lost her licence for strange reasons.
Summon the Hero
Following a necromancer's attack on the city, Takeru visits a gravesite and learns the tragic reason behind Ōka's hatred of witches.
In the chairman's office, Ōka finds files documenting Mari's crimes; Haunted murders two students and multiple soldiers in the arena during the second round of mock battles.
Usagi's mother announces plans to move up the date of her arranged marriage; students can earn extra credit and money when the academy begins its Witch Hunting Festival.
Reima reveals Usagi killed her own brother and is an outcast in her family; Takeru swears to protect Usagi, but Reima swears he will take her away.