As Told By Emoji
You know the songs. You love the characters. Now all of your favorite Disney, Marvel, and Star Wars stories are getting a modern, byte-sized retelling with Disney Emoji Videos. Sing along with Anna and Elsa. Dance with Aladdin and Princess Jasmine. Ride the waves with Nemo and Dory. These short, animated adaptations include familiar songs and scenes from classic movies like Cinderella and The Little Mermaid and newer, live-action films like Star Wars: The Force Awakens and Guardians of the Galaxy Vol. 2, all told through stylized emoticons.
Frozen
Join emoji-fied Anna, Elsa, Olaf and the rest of their friends from Arendelle as they retell the story of Disney's Frozen in byte-sized form. You don't want to miss a moment of this adorable adventure!
Tangled
Join Rapunzel, Flynn Rider, Mother Gothel, Maximus, and all of your favorite characters from Tangled on their byte-sized adventure. Watching these Tangled emojis re-tell their story will make it the best day ever!
Experience a whole new world in this emoji-fied version of Disney's Aladdin. Watch as Aladdin, Princess Jasmine, Genie, and the rest of your favorite characters retell this classic story of magic and adventure with a modern twist.
Celebrate Anna's special day with these emoji-fied versions of Anna, Elsa, Kristoff, and Olaf as they retell their story of the animated short, Frozen Fever.
It's an epic quest of adventure and love in this emoji-fied retelling of Finding Nemo. Relive the story as emoji Merlin and Dory and all their fishy friends help them on their journey to find Nemo. While it may not be exactly 42 Wallaby Way, Sydney, the fun, new setting is sure to delight. Catch up with all your Finding Nemo friends now!