Bad Education
Parents' Evening
It is Parents' Evening at Abbey Grove School and Alfie (Jack Whitehall) is under pressure from the Deputy Headmistress, Miss Pickwell (Michelle Gomez), to mark his mock exam papers otherwise she will fail his whole class but is totally distracted by the news that Biology teacher, Miss Gulliver (Sarah Solemani) is now single.