Bakemonogatari
While Koyomi Araragi's time may be ending, the journey continues with the girls he saved; their struggles and supernatural threats are far from over; discover their past and the challenges they now face in the wake of Araragi's departure.
Shinobumonogatari Shinobu Mustard -- Part Six
Koyomi joins the girls' basketball meetup and asks them what the five missing people have in common; he reaches a certain conviction as he listens to them and quickly leaves.
Koyomi wakes up just to find he is in an unknown location held captive by Hitagi. She says she is doing so in order to protect him but takes this opportunity to tease Koyomi.