Big Nate
Precocious 11-year-old Nate and his friends navigate sixth grade with humour and style. Whether he's dealing with disasters at home or detention at school, Nate is no stranger to a challenge and loves to express himself through cartoons he creates.
When Nate pairs with Jenny on a school project, he hopes to prove his awesomeness to her, but his phobia of cats threatens to destroy his cool image.
While buying romance novels for a heartbroken Ellen, Nate discovers they are total cash cows; under a pen name, he writes a best-selling graphic novel using the people in his life as inspiration until it catches up to him.