Bikini Warriors
A group of bikini clad adventurers traverse a fantasy world filled with deadly monsters and dangerous magicians.
A Quest Needs Money to Rest
During an audience with a powerful king who intends to hire them, the heroines begin to haggle over their expedition's expenses.