Black and Missing
Four-part documentary series follows sisters-in-law Derrica and Natalie Wilson as they fight an uphill battle to bring awareness to the Black missing persons cases that are marginalized by law enforcement and national media.
Black and Missing Foundation founders Natalie and Derrica Wilson grapple with several cases of missing Black women and girls whose disappearances have been dismissed as runaways by law enforcement.
Shedding light on Pamela Butler's 2009 disappearance; John Walsh's creation of a national centre for missing children; examining media bias and the phenomenon of missing white woman syndrome.
Derrica and Natalie explore the emotional toll of missing persons cases on the families of those left behind.