Ichigo Kurosaki becomes a Soul Reaper.
After discovering Rukia has enrolled in his class, Ichigo learns that she has lost her power and that he must pose as her substitute.
Rukia is posing as a transfer student and runs into Ichigo at school; Rukia wants Ichigo to take over her Soul Reaper duties, but he turns her down.
In order for Ichigo to transform into a soul reaper, he must eat some soul candy, but this goes on a rampage inside his body.