Jigokuraku
Gabimaru is a ruthless assassin from the village of Iwagakure. He is sentenced to death row; to earn his freedom, he goes to a hidden island to find the Elixir of Life.
The condemned criminals are gathered on the beach to prepare for the expedition to Shinsenkyo, but first, they must reduce their numbers.
Gabimaru and Sagiri struggle against the island's grotesque inhabitants, until a female ninja and two executioners intervene to lend a hand.
Gabimaru and Sagiri fight against the imposing Rokurota, whose sheer strength makes it difficult for them to find an opening and strike a fatal blow.