Magic and Muscles
In a world filled with magic, Mash Burnedead is the only human who can't use magic; he is enrolled in Magic School with the goal of joining the elites.
Mash takes part in the entrance exams for the prestigious Easton Magic Academy. During a test to escape a maze, a girl asks if she can accompany him.
During a broom-riding lesson, Mash attracts the attention of fellow student Lloyd, a notorious bully who is also the son of a high-ranking bureaucrat.
The arrogant sophomore student Silva challenges Dot and Mash to a sadistic test of endurance. Dot makes a gutsy proposal that he soon regrets.