Blue Lock
Dream
After Isagi Yoichi loses his chance for the National High School Soccer Tournament, he receives an invitation for Blue Lock, a facility to train the world's greatest strikers.
After the match with Team Y, Isagi becomes the centre of the team. The next match is against Team W, led by the Wanima twins. Chigiri says he's looking for a reason to quit soccer. Team Z leads the game with Kuon's play.