Bobobo-bo Bo-Bobo
Beauty and Bo-Bobo encounter battle-ready villagers. But Beauty also notices how strangely Bo-Bobo is behaving. What's behind it?
Is it an alien attack? Or a performance? Bo-Bobo and Don Patch face off against the Tea Soup Aliens.
Don Patch gets lost from the plane; while searching in Demode City, Bo-Bobo meets an old master.