Brittany Murphy: An ID Murder Mystery
The death of Hollywood superstar Brittany Murphy shocked the world. Exclusive interviews with experts and the victims’ loved ones reveal shocking details and explore the truth behind this tragic case.
The world is stunned when Hollywood superstar Brittany Murphy dies at age 32. As lurid allegations swirl, her father searches for answers.