What Happened, Brittany Murphy?
An intimate portrait of the late Brittany Murphy, exploring her career and mysterious death.
After bursting onto the scene in the mid-'90s, Brittany Murphy jetted towards becoming an A-list actor, but in 2009, shocking news of her mysterious death casts suspicion on her husband, Simon Monjack.
Less than six months after Brittany's passing, Simon dies from eerily similar causes, bringing to light his secret past, the couple's troubling relationship, and the mysterious circumstances surrounding their deaths.