Broken Trust
Lust for Death
Ron Hiiri is a ladies' man living the good life in upscale Connecticut. But a new girlfriend and a stock market crash send his life out of control.
Brother vs. Brother
Brothers Edwin and Andy Hawes run a successful landscaping business, but differences of opinion lead to allegations of embezzlement and finally violence.