Burning Bush
The fallout after university student Jan Palach sets himself on fire in Prague in 1969, in protest over the invasion of Czechoslovakia by Soviet troops.
Five weeks after Jan's death, another student dies by self-immolation, becoming the second 'torch'. Lawyer Dagmar Buresova tries to see justice done after the Soviet authorities cover the story up.