Casual
A bachelor and his newly divorced sister are living under one roof again, and - together - they coach each other through the crazy world of dating while raising a teenage daughter.
Newly divorced Valerie and her teenage daughter, Laura, move in with Valerie's younger brother, Alex. A committed bachelor and casual dater, Alex sets Valerie up via his popular dating website.
Alex spends the day with Leon - Valerie's one-night stand - and has a wild night, while Valerie goes out with a group of younger women who coach her on dating young men.
Valerie decides to move out of Alex's house but is blindsided by the financial repercussions of divorce, Alex adopts a dog, and Laura fantasises about her photography teacher.
Valerie breaks Alex's rule of casual sex, Alex is interviewed about his dating website, and Laura makes a move on her photography teacher.
Valerie and Alex's mother shows up unannounced, Valerie receives sound advice from an unlikely source, and Laura and Michael share a moment after she sees her father with his new girlfriend.
Alex's secret profile gets its first real match, Laura bonds with Michael after her sex tape goes viral at school, and Valerie gets closure with her ex-husband.