Celeb Ex in the City
A group of celebrities struggle with the dilemma of getting back with their exes, or dating someone new.
Liam Gatsby and Megan Barton-Hanson
Megan Barton Hanson goes on a date with Amber but will a face from the past bring an end to romance? Meanwhile, Liam Gatsby is made to sweat on his blind date.
Amy Hart and Michael Griffiths
Michael Griffiths goes on a date with model, Jordaine but does the arrival of his ex spell disaster? And will appetites be lost when Amy Hart's ex crashes her date?
Malique Thompson-Dwyer and his date are getting on, but things become far more complicated when a recent ex arrives to rock the boat. Jess Gale's date is put under pressure by her well-known ex.
Will Calum Best's date with the current Ms Great Britain crash and burn when his ex comes a calling? And Gothy Kendoll's date is put under pressure by her ex!
Former Sugababe, Amelle Berrabah has to face the music when her date is crashed by an ex. Plus Jon Clarke's date is interrupted.
Will Charlie King feel the burn when an ex crashes his date with fitness instructor Liam? And Aisleyne Horgan-Wallace is put on the spot by a face from her past.