I've Got You Under My Skin
Prue, Piper and Phoebe must use their special powers against a dangerous stalker out to drain the life force of young women.
Prue's sleep is disturbed by strange visions in which she's taunted by a sinister and threatening man who has taken over her subconscious.
Piper discovers a man who is being forced by evil beings to marry against his will, leading to a fight with a demonic wedding party.