Christina In The Country
Christina begins new chapter in life as she expands her design business across the country and puts down roots at a Tennessee farm.
Taking On Tennessee
As Christina expands her design business in Tennessee, Josh recommends his sister and her husband as her first clients; Christina redesigns their kitchen and living areas, explores country life and the Nashville nightlife.
Diamond in the Rough
With three young boys and a one-week-old baby girl, a couple enlists Christina's help to transform their dark kitchen into a more functional space for the entire family; Christina and Josh find an investment property that may have potential.
A couple new to Tennessee takes a hands-on approach as Christina transforms their dark, closed-off Tuscan home with an open and modern feel; Christina and Josh receive a special delivery and the kids get a lesson on how to make country s'mores.
A family leaves sunny California for a new home in Tennessee. They need Christina's help to create a dream kitchen to better serve their cooking and baking needs. Christina and Josh visit a local antique store to source a custom piece.
Cassie visits Christina to enlist her help in renovating a home for her in-laws, Damon and Jessica; after recently being diagnosed with ALS, Jessica needs a home to suit her and her family's changing needs.
After being displaced for over a year by an electrical fire, a family calls on Christina to renovate their home and balance out design differences to create a dramatic and bold space. Josh helps build a luxurious chicken coop to match the house.