Claw Hunters
Following five bold lobster harvesters as they navigate the extreme weather of the North Atlantic in search of red gold.
The Hunt is On
Captain Greg Turner races a winter storm to save his stranded son, while Mack Kelley navigates unpredictable weather to keep family traditions alive.