Combat Dealers
The Country Fair
Military wheeler-dealer Bruce Crompton sees his local Country Fare as a great opportunity to raise business. Can he hunt down a German Schwimmwagen to get noticed?
Bruce wants to impress a mega-rich customer - Russian Oligarch Slava - and offers to let him drive his rare German Hetzer tank. Will Slava be lured into a deal?
A Hollywood movie is being shot and they need genuine military vehicles. Bruce could make a lot of money, but are his props good enough to seal the deal?
Bruce rises to a challenge to do a D-Day parachute jump. He hasn't jumped in over 30 years but decides to do it in a genuine WWII paratrooper uniform.
Bruce Compton takes money-man Hus on a picking trip to Germany. Hus gets worried when they discover a nuclear core from a secret Nazi nuclear testing factory.
Military WWII dealer Bruce Compton is clearing out his messy warehouse and finds some long-forgotten treasures. Can he sell them for a big profit?