Comicstaan Semma Comedy Pa
Aspiring comedians compete to become the future of funny in Tamil stand-up comedy.
The comics suffer a curious case of flashbacks as they share raw and funny anecdotes. Praveen Kumar mentors the comics in anecdotal comedy.