Danny Phantom
Mystery Meat
When one of Danny's friends convinces the school's cafeteria to change the menu to all-vegetarian, the ghostly Lunch Lady goes on the warpath for revenge.
Danny faces Skulker, a ghost hunter who fancies himself as a collector of anything rare. Since Danny is the world's only half-ghost/half-human, he's right in Skulker's sights.
When Danny sells some of his parents' ghost hunting junk to make money to buy a new outfit for a party, the objects take a life of their own and go on the attack.
After a series of run-ins with Dash, Danny uses his powers to get revenge. Sadly, this triggers the ghost of Poindexter, a kid who was shoved in his locker one time too many.
When Desiree, a ghost that can grant wishes, gives Tucker ghost powers, Danny finds himself dealing with his friend's jealousy in the worst way possible.