Darcey & Stacey
The Silva twins offer a close-up of their lives, including romantic relationships and candid family moments. From hair and nails to their outfits, Darcey and Stacey demonstrate their love for all things fancy.
Everything Is About to Change
Twins Darcey and Stacey are at different points in their lives. While Darcey is healing after another failed relationship, Stacey is preparing for the arrival of her Albanian fiancé, Florian, who is coming to America on a K-1 visa.
Arrivals and Departures
Stacey's Albanian fiancé, Florian, arrives in America, and the couple's 90 days begin. Darcey reveals a sexy new love interest. Stacey comes clean about meeting up with Darcey's ex, Tom.
Florian's past continues to haunt him, especially when Stacey's friends and family ask him about incriminating photographs. Meanwhile, Darcey looks back, and has to make an important decision about Georgi.
Darcey takes a big step towards upgrading her situationship with Georgi. She also contemplates going on a long family trip. Florian plans a romantic gesture to make it up to Stacey.
Darcey and Georgi cuddle up and have pillow talk after a romantic evening in NYC. Mike shares a piece of unpleasant news that might compel the Silva twins to reconsider their trip plans.
The Silva family learn to navigate Covid-19-induced changes. Stacey stumbles upon more evidence of Florian's transgressions and decides that she has had enough. Darcey wishes to stay close to Georgi.